Välkommen till min nya blogg

Okej, nu är ni välkomna att hälsa på min nya blogg!

KLICKA HÄR

Jag kommer så småingom att skaffa mig en egen domän och då istället bara heta lindanellfors.com. Men jag vill vänta ett tag innan, bli lite bekväm först osv. Det är ju liksom det som är det sämsta med wordpress. Att jag inte kan göra exakt så som jag vill ha det men ändå så finns det grejer att göra så det är ändå bättre med wordpress än blogg.se och när jag skaffat en egen domän osvosv så kommer jag inte ha några begränsningar alls utan jag kommer kunna göra exakt vad jag vill med allting. Därför väljer jag att vänta ett tag.

Och ni kanske tycker jag är dum i huvudet som sitter och ändrar datumen FÖR HAND för varje inlägg. Men jag gör det för jag vill ha alla mina inlägg där men inte 1 januari 1970 och såååååååååå lång tid kommer det nog inte ta. Men ja, därför ser mitt arkiv inte riktigt ut.

Nu vet ni, kom nu :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-10 @ 16:59:19
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0