TV-onsdag

Nu har jag lagt mig i sängen efter att ha varit uppe vid tv'n sen klockan åtta. Onsdagar är min tv-tittar dag. Först klockan åtta är det "klockan åtta hos stjärnorna". Haha, istället för halv åtta hos mig ni vet? Nu är det en gång i veckan, klockan åtta och med kändisar istället! Men tråkigt att dom ger varandra 10 och 9 poäng typ varje gång?! Och sen klockan nio då, då är det Grey's. Spännande avsnitt idag också! Lite sorgligt. Och tillsist Big Brother som vanligt. Japp, det var det ja.

Sen så blev jag sugen på något mitt i allt och härmade en "klockan åtta hos stjärnorna"-rätt. Det var vaniljyoghurt med hallon, blåbär och lite mango och så honung över det. Godaste jag ätit på länge! :') Sen var jag såhär superduktigt att ta kort på det också. Med mobilen. Och vad inser jag nu när jag går och lägger mig? Jo att min mobilladdare är kvar hos Fredrik. Och på den är ju även usb-sladden. Så jävla dumt så det inte är sant. Nu får jag lov att sova med den avstängd för att spara batteri. Och bilden får ni imorgon. Oki.

Hur många "och" blev det i det här inlägget nu? Typ 100....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0