Tatuering

Jag har velat göra min andra tatuering hur länge som helst och jag funderar hur ofta som helst hur jag vill ha den, vart den ska sitta och hur den ska se ut. Jag letar efter inspiration och allting. Jag är säker på att jag vill ha en text men har inte vetat vad det ska stå osv. Men idag! Idag hittade jag en hemsida där man kan gilla bilder och videos osv. www.weheartit.com (ja, det var av dig lina!) och där såg jag den här bilden:



Och kom att tänka på det här inlägget jag skrev i min blogg. Jag tror jag vet ungefär hur jag vill att den ska se ut och nu ska jag bara försöka ta mig till att göra den.

Kommentarer
Postat av: lina

visst är sidan awesome!?! :DDD <3

2011-05-04 @ 15:38:41
URL: http://linarehn.blogg.se/
Postat av: alexandra

men kul-jul att jag imorse satt inne på weheartit och letade tatueringsinspiration, och tänkte blogga om det ikväll. nu kan jag ju inte det för då kommer jag verka som värsta wannabe :D hur har du tänkt förresten? jag vet jäääättemycket som jag vill göra!

2011-05-04 @ 18:43:56
URL: http://broadwaysjutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0