Dagen bara försvinner?

Det där med broschyren går sådär. Det känns som hela den här dagen bara försvinner? Kom hem runt elva och då tvättade jag lite och plockade ihop och satt jag mig framför datorn för att börja göra broschyren och då måste jag såklart kolla andras bloggar och sånt innan jag kan börja. Sen är jag så jävla trög och när klockan var halv 2 kom jag på att jag skulle måla naglarna. Klockan två skulle jag laga mat och nu har jag gått runt och packat grejer osv för vid 4 ska jag åka iväg igen. Klockan 5 ska jag träna och klockan 7 ska jag duscha osvosv. Sen är typ dagen slut? Eller ah, jag ska sova hos Freddan i natt men förhoppningsvis kan jag få något gjort ikväll.

Annars... har jag väl imorgon på mig att göra något. Och då ska jag inte göra massa annat!

Men jag är ganska glad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0