APU och bloggsnack

Jag vet att den där rutan om man vill fortsätta "köra skript" blabla när man går in på min blogg via Internet Explorer. Jag märker ju inte av det eftersom jag använder mig av Mozilla Firefox och då funkar allt galant! Explorer går också sjukt mycket segare än Firefox så varför använder ens folk det? Eller så är det för mig iallafall. Fast jag använde ju också Explorer innan jag fattade bättre så jag kan väl inte säga något. Men nu ska jag sluta babbla.
Någon snäll kunnig som kan hjälpa mig där ute?
Jag vet inte vad jag ska göra. Snart skiter jag i allt och lämnar äckelblogg.se.

Ni kanske undrar vart jag har min APU någonstans om ni inte visste det? IUC Dalarna är jag på och har fått uppdrag att göra en broschyr som ska användas på en mässa. Jag kommer mesta dels sitta hemma och jobba med det. Skönt såklart men jag känner ändå att jag har ganska stor press på mig att det måste bli bra? Men det kommer nog bli skoj!

Nu börjar BB, vi hörs imorgon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0