11 maj 2011

Tänkte skriva först att jag haft fullt upp hela dagen men det är ju inte riktigt sant. Först och främst så vaknade jag inte fören halv 12?! Sovit nästan 12 timmar i natt alltså. Sen satt jag vid min datorn och försökte bli klok på allt med att flytta bloggar. Blev inte ett dugg klok på det. Strax efter ett drog jag ifrån Fredriks house. Mötte upp mormor och vi köpte tyg till kläder som jag ska ha på dansuppvisningen och fikade. Efter det skjutsade hon mig till Bäsna och väntade även på att jag skulle bli klar med att klippa mig. Visar en bild sen. Men ni kommer nog inte se superstor skillnad precis. Och efter det följde jag med henne hem och skrev ut lite grejer.

Nu sitter jag här. Och gissa vad? Nu när jag fått hjälp så har jag lyckats att föra över mina inlägg! Så snart får ni följa med mig bort härifrån. Ska bara fixa lite till. Hihi :D

En liten blomma i dagens ära. Eller va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0