10 maj 2011

Jag sitter ute i solen (när den inte är i moln) (fast det gör ingenting att den är i moln för det är varmt och skönt iallafall). Har precis ätit frukost med vaniljyoghurt och blåbär. Istället för hallon eftersom dom var slut. Funkade det också men inte riktigt lika gott.

Bestämde mig även igår kväll att jag kommer byta bloggportal till wordpress istället. Läste om lite folk som gjort det osv och på dom lät det som att wordpress är så mycket bättre och blabla. Så jag tror inte jag kommer ångra mig. Ska bara fixa litegranna först. Typ flytta över alla inlägg osv. Sen får ni följa med mig dit! Säger till när allt är klart :)

Ska fortsätta jobba lite på broschyren och sen ska jag iväg till Borlänge. Blir kupolen, friskis och Fredrik idag. Myyyyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0