Dröm

Inatt drömde jag att jag skulle ha en fest här hemma. Jag la upp en affischliknande bild på facebook och taggade runt 30 personer. Så de skulle se den. Före festen så var jag på en annan fest. Min kusin Jonatan hade tagit examen och det skulle firas. Lite konstigt då Jonatan jobbar nu och inte går i skolan? Före examenfesten gick jag på stan. I en stad jag aldrig sett förut. Jag var inne i samma skobutik som Isabelle Strömberg. Wierd. Och när jag berättade om festen för mamma och pappa satt vi i mormor och morfars gamla kök, som inte ens exiterar längre.

Innan min fest hann börja så vaknade jag. Somnade sedan om och drömde om helt andra saker som är helt rörigt, förutom slutet. Då det brann i skogen bakom skolan som ligger typ 100 meter ifrån mig. Och jag var vid skolan och jag såg branden och jag sprang hem gråtandes.

Är så jäkla rädd för bränder. Min största rädsla är att mitt hus ska brinna ner. Eller att det händer något med mina närmaste såklart. USCH :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0