30 januari 2011

Godmorgon på er!
Roligt med söndag va? Idag ska jag först vara med Fredrik tills han åker hem, sen måste jag städa och plugga matte. Kan ju hoppas att jag klarar av matten. Blir så ledsen på matteboken.
Så det kan ju kanske bli en bra söndag idag.

Nästa vecka kommer nog bli skön! Vi har studiedagar torsdag och fredag så det blir en lång helg :D På måndag ska jag dansa och på tisdag ska jag och Jenny till friskis och bränna fett. Sen har jag inga mer planer men det löser väl sig alltid.


Kommentarer
Postat av: Guevacci

ja ,även helgen går snabbt me like ändå :P haft en bra vecka annars? (:

2011-01-30 @ 13:35:36
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0