Saker jag glömt

Jag har glömt skriva här att jag sökte jobb nu till sportlovet. På 3M såklart, vart annars? Och jag fick det. 7 platser hade de att dela ut och hur många som sökte vet jag inte men det var fler än 7 så lite tur hade man jue. Behöver verkligen pengar. Mår inte bra utav att vara fattig, vilket jag har varit en bra tid nu. Usch. Så nu får jag nästan 3000 kronor om en månad och de pengarna tänker jag inte slösa bort på strunt saker!

Sen har jag ju inte visat er min fina superhjälte. Varför har ni inte sagt något, vill ni inte se den eller? :(
Nu får ni inte se den heller tydligen. Funk inte nå. Tekniska grejer alltså -.- Jag som ville visa er min hjälte...


Lägger upp en bild från projektarbetet istället. Tycks om den då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0