HEMMA!

Eller hemma i mitt nuvarande hem hos mo&mo alltså. Var hem en sväng innan och hämtade och lämnade lite grejer och nu sitter jag här och äter pyttipanna. Slutade tidigare eftersom jag är så bra i min klass och resten är... mindre bra. Haha! Vi skulle vara klara med en uppgift idag och jag var den enda som lämnade in när lektionen började. De fick utskällning och istället för att  ge oss en ny uppgift fick man sitta och göra klart det man inte gjort. Men jag har ju gjort alla uppgifter vi har haft så jag fick göra vad jag ville som belöning. Dvs åka hem. Asbra!

Ska baka min och Fredriks efterrätt till kvällen och måla naglarna, tjing så länge!


Tycker det ser äckligt ut på bild jämt...


Jag kanske också ser lite äcklig ut, vet inte. Har fläta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0