Godnatter!

Jag förstår mig inte på internet alltså. Tror inte jag kan förklara så ni förstår så tänker inte försöka heller. Nu sitter jag iallafall vid mormor och morfars dator, på min fungerar det inte. Det har inget trådlöst så det är bara genom en nätverkskabel men allt fuckar så får väl hoppas det fungerar imorgon helt enkelt. Annars vet jag inte riktigt vad jag tar mig till...
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta på lite film eller andra avenyn eller något. Tittade nyss på BB och tror nog det kommer bli kul! Eller, hoppas det iallafall :D
Sover helt ensam inatt för första gången sen förra onsdagen. Uhu. Saknar min Fredrik. Hatar att jag ibland kan sakna honom hur mycket som helst fast vi nyss setts och snart kommer ses igen. Men det är så ibland. Vill aldrig vara utan honom egentligen... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0