Framtidstankar

Tycker om den här låten jag.

Jag ligger i sängen och Fredrik vid fotändan och vi har en varsin dator framför oss. Precis som det ska va, eller? Jag har börjat tänkt jättemycket på att flytta hemifrån nu för tiden. Har nog lite samband med att jag tänker på högskolor och vad som händer efter studenten HELA tiden. Det är ju inget planerat att jag och Fredrik kommer flytta ihop någonstans inom den närmaste tiden men det kan mycket väl hända. Jag brukar till och med tänka på vad för säng vi ska ha. Jag tänker på hur tapeterna och väggarna ska se ut. Eller ah, all inredning tänker jag på. Jag ser oss framför mig hur vi har myskvällar med tända ljus och film. Eller som jag sa igår; "Såhär kommer det se ut i framtiden, jag sitter och löser korsord och du tittar på Harry Potter". Haha.

Jag har ingen aning om vad jag vill komma med det här, förutom att jag är så jävulskt sugen på att flytta hemifrån. I en lägenhet tillsammans med Fredrik och jag vill det NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0