En orm i en dröm

"Ormen är en arketyp med diabolisk natur, den representerar liv och död i dess mest fruktade former. Ormen är den eviga skräcksymbolen, djupt rotad i det mänskliga psyket. I den freudianska symboliken betyder en orm sexualitet, och i de äldre civilisationerna betraktades ormen på ett eller annat sätt som en sexsymbol."

Jag drömde om en orm inatt. Det var dags att sova och det var helt mörkt i rummet när Fredrik kommer och håller en i en orm precis vid mitt ansikte. Ungefär så var det iallafall, minns inte riktigt. Minns bara att jag blev jävligt skraj.

Sitter i skolan nu. Har glömt min datasladd hemma... Gud så dumt.

Jag kan inte riktigt förstå mig själv nu när jag sökte bilder på en orm på google för att lägga ut här. Började rysa och stängde ner sidan. Hur dum är jag egentligen? Man kan inte kolla på sådna bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0