Dalecarlia spa i Tällberg

Först kändes det inte riktigt som att gårdagen var värt 1000 kronor men när jag tänkte efter lite till så var det det nog ändå. I priset ingick inte några behandlingar och vi köpte inte några heller. En behandling i 20 minuter kostade 500 spänn så. Men vi badade i poolen och vi bubblade i bubbelpoolen och hade det himla mysigt tillsammans! En sån här dag tillsammans var värt 1000 kronor, alltså 500 kronor var.

Vi hade tillgång till gymmet men vi orkade inte gymma. Vi fick också en lunch, lax och bulgur. Det var rätt gott men inte det godaste kanske. En gång satt/låg i ett par stolar och solen sken in på oss och det var så skönt så jag somnade. Sen fick vi dricka te och kaffe och sånt. Lite synd var det att vi inte kunde basta tycker jag. Bastun låg inne i omklädningsrummen, alltså att det fanns en bastu för damer och en för herrar. Så vi kunde ju inte basta tillsammans och inte så kul att basta själv va.

Vi har iallafall bestämt att vi ska åka på spa igen men vi ska testa ett nytt ställe. Jag gillade dalecarlia. Det låg jättefint och var fräscht och fint :)




Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-20 @ 18:21:31
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0