Dag 15 – Mina drömmar

Är det mina framtidsdrömmar eller drömmar jag drömmer på natten? Jag drömmer mycket på natten och det jag drömde i natt var rätt skruvat, jag spydde. Tror jag fick lite magsjuka. Ibland brukar jag undra om drömmarna betyder något. Betyder det något när man spyr i en dröm? Eller när man åker iväg med en bil och kommer till sommaren fast hemma ser det ut som det gör just nu? För det drömde jag också... Ska kolla upp det nu!

I framtiden drömmer jag om att vara hyfstat rik. Eller jag vill ju ha en rik man alltså ;) Jag vill bo i en villa som ligger vid havet, helst på västkusten. Jag vill ha 2-3 barn och det måste vara olika kön. Jag vill inte bara ha 3 killar tillexempel, måste vara en tjej också. Haha. Sen skulle jag lätt kunna tänka mig att vara en hemmafru, det verkar lite som min grej. Jaja, vi får se vad som händer men jag kommer alltid vilja bo i en villa vid havet. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0