Blivit lite sjuker jag

Nu ska jag sova, snart, inom snar framtid. Mådde ju inge bra idag under dagen och ja, febern slog till. Sååå, ah. Så nu är jag sjuker också.

Har tittat på både tusen gånger starkare och mean girls 2 ikväll. Men vet ni? Jag har inte varit hungrig på hela dagen. Måste ju ha något med min sjukdom att göra? Tänkte skita i frukostoen i morse för jag inte var hungrig, men så kom jag på att jag inte äter någon lunch i skolan idag så tog en liten smörgås och åt. Kom hem runt 2 eftersom jag var hem till Fredrik och hämtade lite grejer. Då åt jag en panpizza. Vid halv åtta ikväll kom jag på att jag kanske borde äta något. Men orkade inte laga någon mat då mamma och pappa inte var hemma. Stekte ägg och bacon.

Men ja, åter till filmerna då. Ville börja gråta när jag såg tusen gånger starkare. Eller en tår slank nog ner till och med faktiskt. Blev så arg så, ah se den. Ibland var den töntig också, roligt töntigt. Speciellt när Mimmi pratade i vissa stunder, lät som hon skulle börja grina vilken minut som helst typ.
Mean girls 2 är såklart långt ifrån lika bra som 1an. Skulle inte ens kalla den mean girls 2 riktigt. Men man borde se den också, för det är ju ändå liksom MEAN GIRLS.

Näfufan, natti på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0