Att tyda drömmar

Jag försökte leta upp om man kan tyda en dröm när man spyr men hittade inte så mycket. Att tyda drömmar har jag alltid tyckt varit intressant. När jag var mindre, eller ah, typ sjuan/åttan så hade jag en tidning där man kunde tyda drömmar lite. Jag brukade titta och läsa på den varje gång jag drömt varje något speciellt typ. Nu hittade jag en jättebra hemsida där jag tänker gå in att titta!

På den hemsidan stod det inte heller något om att spy men eftersom jag trodde jag fått magsjuka i drömmen så läste jag lite om sjukdomar men hittade inte så mycket. Det var ju mest om sår, inflammation och sånt. Så det stämde väl inte riktigt, om inte magsjuka är en inflammation?

"Vid en inflammation har kroppen blivit smittad, och symboliskt betyder tillståndet sjukdom, man saknar försvar."

Jaja. Kom och tänka på drömmen jag hade för några dagar sen istället. Då när det brann. Det brann ju nere vid skolan här och jag sprang för livet, såhär står det om det;

"Upplever drömmaren en brinnande eld, som hotar honom och han är inte i stånd att stoppa den, symboliserar det ett ödesdigert känsloutbrott, vilket inte leder till någonting konkret utan istället är ett utbrunnet hopp. En stark omedveten passion har hos drömmaren förvandlats till förödelse, blivit ett hotande inslag i hans liv."

Ojdå. Klart det inte alltid stämmer sånt här men jag tycker iallafall att det är kul att läsa om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0