17 februari 2011

För första gången idag orkar jag gå ner och sätta mig vid datorn. Eller datorn har jag ju använt men har bara internet här nere. Jag är alltså hemma idag. Jag orkar ingenting idag och ligger bara i sängen hela tiden. Tänker fortsätta med det också, men måste verkligen plocka ihop och städa lite här. Ser äckligt ut och jag har sagt hela veckan att jag ska städa. Men gör jag det? Nej, för jag orkar inte. Det börjar se ÄCKLIGT ut på vissa saker. Jag vet inte vad som är med mig...

Ska sova hemma inatt förresten. Ida ska sova här med en kompis (ännu en andledning att plocka ihop lite). Så senare ikväll ska jag göra en rolig sak som förhoppningsvis kommer få mig på bättre humör. Och att jag har mer ork imorgon.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Tack för din röst!

Ha en bra dag!

2011-02-17 @ 15:11:56
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0