Uhlalala

Alltså det här hemprovet i historia är förjävla jobbigt. Jag vet inte hur mycket tid då jag suttit med dokumentet och frågorna framför mig men ändå inte skrivit något. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva och om jag verkligen kommer hinna klart innan fredagen är väldigt tveksamt. Jag känner just nu att jag verkligen inte orkar men ska försöka skriva ordentligt imorgon.

Imorgon. Då vi tydligen ska se film i skolan och sen åka till Arenan och trycka våra klasströjor. Eller ett linne har jag men whatevva. Kommer nog bli bra det tror jag. Vi pratade mycket om studenten idag och varje gång jag tänker på det så pirrar det till lite i min mage. Kommer nog bli en av mina bästa dagar i mitt liv. LÄNGTAR!


Ett järnvägspår i Stockholm tycker jag verkligen passar in här. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0