Sista april!

Godmorgon! Fast jag har varit vaken i över en timme. Uppe tidigt idag jag :D Om ett litet tag kommer min faster, farmor och kusin för att fira pappa som fyllde år igår. Sen är det ju valborg idag! Och mellan 4 och 5 ska jag åka till Borlänge och spendera kvällen där. Vi börjar med grillning hos Jenny och Gustav och efter det drar vi vidare till Elin. Kuuul!

Jag försöker även få min bärbara högtalare att fungera också. Vi försökte ju använda den förra valborg men när batterina tog slut skulle vi byta batteri och det är då den inte fungerar. Spelar ingen roll hur man sätter i batterina för den funkar ändå inte. Har man sladden i som fungerar den så jag förstår inte riktigt. Ska nog testa med ett par andra batterier men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0