Hejhopp!

Jag hade fullt upp hela dagen igår. Eller inte kanske fullt upp under rasterna på högskoleprovet eller när jag väntade på Håkan. Men hade hur som helst ingen tid att uppdatera er kära vänner.

Kan inte säga om provet gick bra eller dåligt. För man vet ju aldrig. Provresultaten kommer om 4 veckor men jag har skrivit upp mina svar och ska rätta nu när facit har kommit upp.

Sen for jag bara hem till mitt andra hem och åt middag och klä om och sen var det bara att åka vidare. Kom fram till Magasinet där Håkan spelade runt tio i 7 och de släppte in klockan 8. Jag och Lina tog oss en öl och sen satt vi framför scenen och väntade till klockan 10, då det äntligen började! Vi hade bra platser först, andra och tredje raden i mitten. Men det var så mycket puttande och grejs så vi hamnade längre bak och mer i mitten där alla bara stod och puttade liksom. En liten olycka hände och vi gick därifrån. En stund senare ställde vi oss mer på sidan och där var det bra! Inte bäst kanske, men bra. Jag kunde dansa och hoppa, klappa händerna och sjunga och skrika. Så som det ska va. Det är kul att stå mitt i smeten på vissa konserter men inte när det är Håkan. Jag vill ju kunna göra annat än bara koncentrera mig på att kunna stå på mina ben.
Fick inga bra bilder, min kamera suger. De flesta bilder ser typ ut såhär:



Eller såhär:



Men någon bra fick jag nog och ska titta lite mer på det senare. Nu har jag skrivit en hel bok typ så ska sluta. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0