Dagens och sådära

Skulle ta kort på mina naglar men det blev inge bra så ni fick vara utan bild på dom, ehe. Kanske dyker upp imorgon. Imorgon ska jag förövrigt träna igen och sedan sova hos min baby. En sväng till affären ska jag också, handla saker till helgen eftersom jag är ensam hemma då. Typ. Mitt rum är förjävla stökigt också. Får väl se när jag kan ta tag i den saken...

Så jävla trött just nu så ska lägga mig i sängen och se på glee. Eller vi får väl se hur långt jag hinner se innan jag somnar, igår hann jag inte alls långt och jag känner mig tröttare ikväll än vad jag gjorde igår kväll. Men det är myyyys.


Dagens och sådära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0