Trök

När jag skrev datumet som rubrik i förra inlägget tänkte jag inte på att det är 11 september idag! Kanske inte så mycket att skriva om men kanske värt en tanke iaf.

Har tråkigt. (Därför bloggar jag igen) Jag ligger i mammas säng och blir bara tröttare och tröttare. Konstigt nog får jag bara ondare och ondare i benen ju mer tiden går. Har liksom ont från knäna och knävecken och neråt. Fett jobbigt ska ni veta.

Orkar inte ha tråkigt, det blev tråkigt att använda datorn nu också. Det är fult väder, i förmiddags var fint. Men sen började det regna och blåsa och blev kallt. Sög ju.

Ska nog gå in till de andra och höra om vi kan spela kort eller något...

Hejdå.. Igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0