Strawberry

Laddar ner lite musik som jag tänkt lägga in på mobilen men det går så segt så jag tror jag får lov att lägga in de imorgon istället, orkar inte vänta.

Iaf. Det var skolfoto idag. Inte så stor grej nej. Men jag log på mitt enskilda. Log och visade tänderna. För första gången på flera flera år ler jag och visar tänderna på mitt enskilda skolfoto. Haha. Deni!
Sen efter skolan for jag till kupolen och träffade Jenny. Lika fint som vanligt! Och jag använde min kamera för en gångs skull också men kan ju inte lägga upp bilderna, som sagt tusen gånger förr.

Nu tänkte jag sova. Sov så gott alla! Det ska jag göra. ♥

Kommentarer
Postat av: Hallvardkristin

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-01 @ 16:50:21
URL: http://hallvardkristin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0