Snart börjar skolan

På måndag börjar skolan igen. Är jag helt dum i huvudet om jag säger att jag längtar? Kan inte låta bli att sakna skolan! Lär väl ta tillbaka det där sen när jag gått i skolan ett tag men det känns verkligen när man varit ledig så länge. Man skulle kunna säga att jag varit ledig sen i maj. För min apu har ju inte direkt varit jobbig. Jag har mestadels jobbat hemma och det är inte ens speciellt mycket. Och bara sånt jag gillar att göra.

Tanken på att jag saknar skolan skrämer mig lite. Hur ska det då bli när jag slutar och tar studenten?! Fast jag antar att det är annorlunda då. Men jag kommer alltid sakna gymnasiet eftersom det har varit de bästa åren i mitt liv. Eller hittils iaf. De bästa skolåren. Vi säger så.

Nu tycker jag att mama ska komma hem med mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0