Ny vecka

Det är skola imorgon. På ett sätt känns det bra. Samtidigt vill jag inte alls börja skolan imorgon. Jag vill fortsätta vara ledig. Fortsätta sova hur länge jag vill, bara gå hemma, inte bry mig hur jag ser ut. Så ah, vi får känna efter imorgonbitti istället för just nu kan jag inte känna hur det känns. Men härligt att börja elva imorgon, som alla måndagar! Och sluta halv ett, som alla måndagar! Så det kommer nog inte kännas så tokigt imorgon ändå. Och så får jag träffa Bellis. ♥

Har inte sådär superstora planer för nästa vecka men jag lägger ändå ut en liten kalender av vad som händer;



Jaha. Imorgon ska jag hjälpa mormor och morfar och städa. Eftersom ingen av de kan, mormor är opererad i knät och morfar är skadad i armen. På tisdag ska jag träffa Jenny efter skolan (jippie). På torsdag ska jag lämna in mina glasögon och byta glas. Har ju fått en aning sämre syn som sagt. I helgen händer... ingenting. Så hjälp mig med helgen, tack!

Godnatt flickor och pojkar och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0