Massa tvtittande alltså

Nu har jag gått och lagt mig efter att ha suttit i soffan framför tvn sen halv åtta. Haha, det är nog det bästa med hösten alltså, att det börjar massa bra på tv igen! Först tittade jag på halv åtta hos mig, skoj! Ni får säga vad ni vill om mig men jag tycker faktiskt att det är roligt.
Sen blev det Ullared, hah. Inte så roligt men ändå. Sen klockan nio var det inget speciellt så då tittade jag på filmen a lot like love till klockan tio och då började lite sällskap. Det var.. kul. Japp, det var det.

Nu ska jag alltså sova. Ska bara berätta att jag kommit på en till sak på båda listorna. Den dåliga är att mina favorittights bara går sönder mer och mer och jag vill inte slänga dom. Hatar att slänga kläder, har lite svårt för det. Det som är bra är att mamma hjälpte mig med att köpa berlockerna på internet. Ja, det var det jag var ute efter alltså, berlocker. Bokstavsberlocker. Vad jag ska ha dom till får ni se när de kommit.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0