Lockigt

Blev färdig mycket tidigare idag. Ínte ofta jag är helt klar redan nu. Men det beror ju mest på att jag inte plattar mitt hår idag.



Efter jag har duschat på kvällen brukar jag sätta upp håret i en knut och sedan sova med den knuten också. Vilket gör mitt hår väldigt lockigt, lite för risigt brukar det se ut. Men igår kväll hade jag inte lika hård knut, utan den satt lite löst plus att jag sprayade i saltvattenspray när håret fortfarande var fuktigt också. Tycker det blev tillräckligt bra för att låta det vara idag!



Det är en lång dag idag, men jag lovar att jag skriver igen senare. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiiiiiiiiiiiien tröja!!!!!!!

2010-09-30 @ 08:28:11
Postat av: alexandra

ny kofta? :)

2010-09-30 @ 09:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0