Kladdkladdis

Kan inte säga att det var dåligt att Chris och Linda gick vidare idag, för de var bra! Tycker bara att Chris är lite tråkig? Men Linda var väldigt bra. PLUSPOÄNG FÖR ATT HON HETER LIKA SOM JAG :D


Mööösigt.


Min misslyckade kladdkaka med isig glass!
Hatar våran ugn. Hade kladdisen inne i nästan 20 minuter, tillslut orkade jag inte stå och vänta längre så tog ut den och hade den i frysen i över 20 minuter. Men ändå blev den helt lös :( Allt är ugnens fel. Vi måste verkligen köpa en ny spis.
Drack mjölk till. Har druckit 4 glas mjölk ikväll. Mjölk är mums <3

Nu ska jag sova, för imorgon kommer ingen mindre än.... Ja, ni kanske kan gissa? :)

Puss och godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

linda kommer ju ifrån avesta :)

2010-09-28 @ 00:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0