Godmorgon med min gröt

Sitter i min säng och äter mannagrynsgröt med russin. Har saknat min gröt nu när jag varit borta men nu så!

Såhär ser den ut, gott va?



Den är åtminstående varm. Tror jag har frusit sen jag kom hem igår. Eller nej, jag menade, från när jag gick från arlanda ner till tåget. Då frös jag jättemycket, och lite på tåget. Sen när vi klev av tåget då frös jag också jättemycket. Lika också hem från Borlänge. Sen när jag kom hem så kan ni ju gissa att det inte var någon värme nere här precis. Så jag satt på elementet så blev det lite bättre men knappt. Så jag somnade frysande och vaknade frysande. Frös när jag gick upp första gången och sen när jag skulle laga min gröt också!
Ojoj, mycket text.

Ikväll kommer jag nog bli varm iaf! För då kommer min varma pojkvän och värmer mig. Vad ska ni göra ikväll?!?!?! Det är fredag, berätta för mig.

När jag ätit upp min frukost ska jag borsta tänderna och smörja in mig (superviktigt att smörja, vill inte börja flagna)


Armband jag köpte i greklandet. Ska nog aldrig ta av mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0