FULT

Sitter på historia som jag inte har något att göra på eftersom vi ska intervjua någon och det ska jag göra imorgon och jag har redan bestämt mig vem och vad så nu behöver jag inte göra någon så jag sitter bara och väntar på jag ska få gå och äta för min mage börjar bli lite hungrig nu och jag hatar att jag skriver allt i samma mening utan att sätta punkt. Irriterande.

När jag gick till bussen idag så kom jag på en ful sak. Att jag nästan bara har kläder från Ullared på mig. Tröjan man ser på bilden är ny, eller jag köpte den sist jag var där, ni vet. Har inte använt den än bara för att jag typ inte kan ha någon jacka under för då får jag världens biff armar. Men det såg ändå helt okej ut med min svarta jacka, som också kommer från ULLARED. Till det har jag svarta leggings från ULLARED, dock gamla. Har strumpor och trosor på mig från ULLARED. Använder såklart också min bruna tubhalsduk från ULLARED. Haha......


Eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ULALA ULLARED IS THE S>HIT VA

2010-09-30 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0