Dumt

Har legat i sängen hela dagen idag. Förutom när jag varit på toa och tvättat lite. Nu kan jag inte tvätta mer för mitt tvättställ är fullt och inget har torkat så jag kan inte ta ner något. Men det var inte så viktigt.

Min mage kurrar. Men vi ska äta när mamma och Ida kommer hem igen. De är på sjukhuset i Falun. Min morfar sågade sig i armen idag och måste opereras :( Det är så djupt så det går inte att sy och tydligen kan han inte ens röra tummen för massa nerver har skadats. Får hoppas att han blir bättre snart!

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: varför inte? jag trodde alla hade det! man kommer ju få veta sen på valvakan vad alla sveriges skolor har röstat och så. :)

2010-09-15 @ 17:47:37
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0