Åh...

Kul att vara ute i regnet idag va. Stod ute i både regnjacka och regnbyxor. Jävla regn.

Sen var jag till optikern, där fick jag reda på att jag har sämre syn på vänster öga. Hade lika styrka på linserna förut men nu måste jag ha olika igen.

När jag sedan går från optikern till resecentrum så börjar det spöregna. Jag orkade inte sätta på mig den blöta och skitiga jackan heller så jag blev jätteblöt och det droppade från håret.

Sen på bussen hem funkade inte stoppknappen så jag fick lov att gå fram och säga till att jag skulle av. Alltså, det fungerade inte för någon. Så antingen fick man lov att ropa eller gå fram. Jag valde att gå fram. Hatar dalatrafik.

Nu ska jag duscha. Och lyssna på kent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0