8 september

Tack för påmminelsen Bella! Hade helt glömt bort det. Det kommer någon dag :)

Ligger i min säng nu. Är jättetrött och vill helst sova men ska försöka låta bli. Jag lyssnar på Simons nya EP. Äntligen säger jag bara, så jävla bäst han är! Även fast det bara är 4 låtar och två som är helt nya för mig så är det ändå... bäst. Längtar till albumet!

Jag åkte vid sju imorse till Romme där Mark och trädgårdsverkstan AB är just nu. Först tittade jag på lite sen hjälpte jag till att bära sten som de har på marken sådär. Det var rätt tungt men bara bra för då tränar jag ju lite ;). Sen krattade jag lite osv osv sen blev det att jag bara tittade på igen så åkte hem tjugo över tolv.

Nu ska jag... ligga här lite till. Skriver sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0