16 september

Idag fyller min mamma 43 år. Så ett stort grattis till henne!

Ska åka vid åtta, till min apu alltså. Stannar där tills ett typ och klockan halv två ska jag till optikern. Måste kolla synen. Misstänker att jag har fått sämre syn. Tydligen får jag inte ha mina linser i. På hela dagen alltså. Jag är inte så dum så jag tror att jag får ha de i när jag gör undersökningen. Men då måste jag alltså gå runt med glasögon idag. Gillar inte riktigt det. Men ska försöka använda dom så mycket som möjligt. Det är irriterande att inte kunna se något.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hälsa grattis till din mamma ifrån mig :)

2010-09-16 @ 13:23:15
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0