Ville bara säga att...

På torsdag ska vi lämna in våra datorer. Vi kommer få windows 7 och nya program och jag vet inte vad. Alltså kommer allting på datorn försvinna. Jag har redan fört över lite av mina saker till en gammal dator och ikväll har jag tagit det sista. Men det känns lite sorgligt på något sätt. Jag har tillexempel inte tagit med all musik för det går ju ladda ner senare. Har tagit det viktigaste liksom.

Men i alla fall så kommer jag inte föra över några nya bilder till datorn förens jag fått tillbaka den. Kanske får bloggen lida lite då men jag kör ju inte alltid på bilder så det ska nog gå bra.

Ville bara säga det. Så ni vet. Nu väntar sängen. Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: alexandra

aah, det är en tvserie. samma som gjort gossip girl, eller något sådant. BÄST!

du vet att detta inlägg postades två gånger va? hhahah.

2010-10-19 @ 00:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0