Tusen gånger om

Nu för tiden går jag mest runt och inte vet vad jag ska skriva här på blöggen. Men när jag då får fler besökare och ännu mer sidvisningar än vanligt så vill jag ändå skriva.

Har ungefär legat i sängen eller soffan hela dagen. Tittat på flera avsnitt av andra avenyn. Ja, det är den serien jag börjat följa nu. Och nej, det är inte första gången men det är bra. Jag har också hunnit med att lyssna på gubben i lådan ungefär 100 gånger. Bara idag.

Det är ungefär så mitt liv ser ut för tillfället.



Hejdå så länge. Skriver mer imorgon <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. hörru :o du får sluta med att klaga hela tiden...jag orkar inte bry mig om rubriken därför skriver jag oftast något från en låt som jag lyssnar på. Det kanske var menigen att skriva fler N vavavava? dum du!

2010-10-12 @ 07:06:13
URL: http://idanellfors.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv: ... <3

2010-10-12 @ 09:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0