Sjukt

Nyvaken. Det första jag kände var hur ont min hals gjorde. Men tror inte jag har så mycket feber iaf.

I natt hände det en helt sjuk grej. Jag vaknade. Och började leta efter min mobil i sängen. Satt mig upp och tände lampan. Sen kom jag på att jag la ifrån mig den innan jag somande. Kollade överallt utan att se den. Tänkte att den kanske har ramlat ner, så jag lyfte på alla kuddar. La mig på golvet och tittade under sängen. Men nej, ingenstans. Då gick jag till badrummet för att kolla om den var där. Men det var den inte heller. Och när jag kom tillbaka så låg den ju visst här, där jag hade lagt den. Den hade legat där hela tiden.

Alltså? Gjorde jag det här i sömnen? Fast jag ändå minns det? Fan, stört ju.

Kommentarer
Postat av: bella

imorgon, då har vi ju bara graf.. tänkte att man kanske får jobba hemma så man får var ledig???? ska fråga anki det sen :]

2010-10-12 @ 09:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0