Risk att låta lite löjlig

Nu ska jag strax lämna in min dator och allting kommer försvinna. Så nu säger vi farväl till min superbraiga simsfamilj och massa musik och film. Okej, allt går ju att ladda ner igen men ändå. Jobbigt lite. Och nu försvinner också gammalt skolarbete. Kanske lika bra det. Plus att min dator kommer bli som ny.

En tråkig sak är ju bara att jag inte kommer ha någon dator ikväll eller på hela helgen! Hur ska jag överleva det liksom? Därför kommer jag behöva annat sällskap. Börjar med att träffa Jenny efter skolan.

Kommer inte blogga så mycket nurå, som ni förstår. Men det skiter väl ni.

Hejdååå, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0