Ensam hemma och idol

Min första fredagskväll då jag är ensam på väldigt väldigt länge. Och då menar jag att jag är helt ensam för ingen annan är hemma här. Och jag vet inte vad jag tycker om det riktigt. Men tack vare sims och idol så klarar jag mig fint.

Påtal om idol, som nyss tog slut, vem var eran favvoidag? Jag gillade, såklart, Olle idag. Av andledningen till att han sjöng en av mina favoritlåtar. Visste att juryn inte skulle gilla det så mycket men dom är ju som dom är. Men annars tyckte jag att Daniel borde ha varit bättre ikväll. Men han var bra ändå, för han är min favorit!

Daniel Norberg är en av årets idoler. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Olle Hedberg är en av årets idoler. Foto: Daniel Ohlsson/TV4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0