ÅH! IDIOTER!

Är på ett pisshumör idag. Känns som hela dagen bara är.. fel.
Skolan suger hästballe idag och allt jag vill är att åka hem. Men jag gör det ändå inte. Jag sitter och gör ingenting, gör inte sånt jag borde göra. Sitter och bara stör mig på alla i klassrummet. Idioter allihopa. Vill bara sova. Saknar våning 2 i skolan. Jag gillar 3an också men saknar 2an. 2an har alltid varit bäst, skönast soffa där. Plus soffa i ett klassrum som vi ofta var i. Vill bara gosa ner mig i den soffan och kanske sova en stund.

Åååååååh, inte är det någon som går in på den här fula bloggen och läser heller. Och jag bara skriver ett inlägg som inte ens instresseklubben är instresserad av.

Men det är rätt varmt ute idag iaf. Eller varmt? Nej men 7 grader är rätt varmt jämfört mot 7 minus.

BAJS! Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte så negativ nu!

2010-10-28 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0