2 oktober

Jag och mamma satt i köket och började prata lite om Fredrik. Om varför vi var hemma hos mig fast vi bestämt att vi skulle vara hemma hos honom. Mamma berättade då att det var för att Fredrik hade tänkt göra slut med mig. Han hade varit hos min mamma dagen före och berättat det för henne. Jag ville inte tro på henne och jag grät hur mycket som helst och slog sönder saker... Jag var så arg och ledsen. Sen vaknade jag med ett ryck.

Det tog några sekunder för mig att inse att det bara var en dröm. Och Fredrik låg där bredvid mig. Allting kändes så himla verkligt på ett sätt. Fast jag vet ju att det inte kan vara det, för Fredrik skulle aldrig säga till mamma om en sådan sak. Så nu skrattar jag bara åt drömmen men just då var det... jobbigt.

Nu ska vi snart åka till Borlänge och sedan vidare till kupolen. Ska se om jag hittar ett par skor. Sover där sen, så ni vet. Ha en bra dag så hörs vi sen!


JAG ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer
Postat av: F!

Jeg elsker deg også! <3

2010-10-03 @ 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0