10-10-10

Idag sov jag och Fredrik till klockan 1. Och hans buss hem går 11 minuter över 1. Lite jobbigt kanske men ändå skönt att få sova ut så länge.

Jag har fått lite förändringar på mitt rum idag och lite mer kommer det också bli.


Min nya tv äntligen uppe! Det försvann lite tapet när vi tog bort den andra tven men får fixa till det senare.


Har tagit bort mitt typ skrivbord och där ska det istället upp ett litet mindre bord och en skohylla. Plus satt in en garderob typ, där jag hänger mina jackor plus lägger vantar osv osv.

Nu ska jag duscha och sedan måste jag plugga lite och grejer. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ju bra ut du! :)

2010-10-10 @ 23:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0