Bilder från i lördags

Okej. Vi tar oss tillbaka till i lördags. Vi började hemma hos Jenny och Gustav. Fast vi var inte direkt många eftersom tanken var att vi skulle till en annan fest senare. Vi åkte till Gustavs kompis Max rätt tidigt och stannade där ett tag innan vi gick till Bullermyren typ där det skulle vara en lokalfest. Lokalen var alltså ett litet rum. Med jättemycket folk. Vi stannade inte där ens 5 minuter tror jag. Det blev lite snack om hur vi skulle göra. Jag blev lite sur. Jag blev yr. Jag hade ont i min tå. Jag började må illa. Jag blev mer sur. Jenny och Gustav vill till Donken. Det vill inte jag. Orkar inte gå tillbaka till Max heller. Jag slängde min hatt på marken och jag och Fredrik gick hem. Och klockan var bara strax efter tolv. Vet inte varför jag blev så yr och illamående heller. Men jag tror det beror på att jag inte åt så bra den dagen.

Här bjuder jag iaf på lite bilder;























Snygg-Jenny får avsluta ;)


Kommentarer
Postat av: alexandra

du kan trösta dig med att min halloween var inte den bästa heller... ju för sig var den inte jättebra förra året heller för den delen. tror det är något speciellt med den dagen :o nästa år håller jag mig inne.

2010-11-02 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0