Regn?

Har precis kommit ut från duschen. Kände mig jätteäcklig när jag inte duschat sen lördags! Usch. Nu är jag helt slut i kroppen. Jag mår bättre idag som sagt men när jag gör saker så blir jag slut och måste sätta eller ligga mig ner. Så jag stannar hemma imorgon också tror jag.
Kollade vädret nyss också och tydligen ska det bli regn imorgon och på torsdag, och fredag och lördag. Fast det kunde vara uppehåll på lördagkväll och det hoppas jag ju isf. Jag vill inte gå på seaside i regn! På tal om det ska jag titta om det går något tåg jag och Alexandra kan ta till Borlänge på kvällen. Så kan vi ta det istället för att försöka fixa skjuts. Min syster ska konfirmera sig och jag måste ju gå på den och den börjar klockan sex. Så vi kommer väl lite senare men vad gör det. Vi har ju hela natten på oss sen! Fast jag ska vara i kyrkan igen på söndag klockan 11. Men det klarar jag. Jag vill ha helg nu! Kommer nog bli en superfin helg det där. Och vädret kan ju faktiskt ändra sig, det är ju bara tisdag idag.

Kommentarer
Postat av: alexandra

eeeeuw haru inte duschat sedan i lördags? :O haha närå skoja :D



men alltså, jag litar inte på vädret. klädde mig varmt imorse för att det tydligen skulle vara dåligt väder. hade klätt mig PÅ TOK för varmt. tror att det blir fint imorgon också :)

2010-05-18 @ 20:15:40
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0