Mattesnille

Jag har legat uppe i soffan hela kvällen. Och nu när jag kommer ner så hade jag glömt min dörr öppen! Det är inte bara kallt här utan också mygg. Fan, vad klantigt. Ehm, mattepluggandet hos mormor gick uselt. Hon fattade knappt mer än mig och jag glömmer liksom bort hur man gör på en gång. Skojar inte, försvinner skitfort ur hjärnan. Och så kunde jag inte tänka och koncentrera mig heller, orkade bara inte. Så det blir inget prov för mig imorgon. Jag fixar så jag får godkänt i kursen sen.

Nu ska jag läsa igenom alla bloggar jag följer innan jag försöker sova. Jag undrar hur många det är, en hel del iallafall, ehe. Och så får vi hoppas på att jag inte hostar allt för mycket. Puss påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0