Innan jag går

Jag kan inte ta bilder på mig själv längre. Haha, åh ful. Och jag känner  verkligen att jag måste till frisören. Men annars så är jag rätt taggad på dagen, eller nä, inte dagen så mycket men kvällen! Jajaa, kommer hem om ett tag igen iallfall. Då ska jag byta kläder och rajtan sen åker jag till Borlänge igen och kommer inte hem fören på söndag. Jappjapp.
Så nu sitter jag bara här och väntar på att tiden ska bli så mycket så jag kan gå ut. Datorn får stanna hemma. Känner att den inte är sådär jättenödvändig om man säger så. Mina ögonbryn är lite ojämna och ärligt, mitt hår är helt knas. Kommer aldrig kunna fixa det fint tills ikväll. Bajs också. Men äsch, vi ska inte vara så negativa. Ni behöver inte läsa det här för jag bara babblar på. Men det är bara för jag inte har något annat att göra, ehe. Vi hörs när jag kommer hem, om jag hinner. Annars, ha en superhelg! För det ska jag då ha.


Tar en annan bild istället. Är det bara för mig det tar typ 100 år att ladda upp en bild? Jag blir lite galen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0