Frukost och myggbett

Helelulele. Jag vaknade för typ en halvtimme sen av att telefonen ringde. Men jag hann inte svara för jag var inne i min ljuuuuva dröm. Men det var mormor som ringde och jag ska snart gå dit. Men först är det frukost som gäller. Så nu sitter jag här och äter. Två macker med hemgjort bröd och ett stekt ägg. Fast det har jag redan ätit upp. Tänkte ta kort och skryta hur fint jag stekte mitt ägg, men så kom jag på att det bara är töntar som tar kort på sin frukost...
Upptäckte ett nytt myggbett på typ samma ställe fast högre upp på benet. Vet inte om jag också fick det på seaside men troligen. Fast jag hade ju tights på det stället men den jäveln sög väl igenom! Känns lite fult att jag bara fick myggbett just på den foten. Två precis bredvid varadnra också. Då kliar det ju extra mycket just där. Aja, nog med snack om det. Eller jag ska sluta snacka överhuvudtaget. Ja. Hejdå så länge.


Kommentarer
Postat av: alexandra

men du e ju tönt så du kan lika gärna lägga upp bild på din frukost :D skulle inte göra någon skillnad liix! haha nerå.



själv har jag inte ett enda myggbett och det är ju mig alla myggor brukar gå på :o

2010-05-24 @ 16:14:00
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0