what can i say? what can i do?

Jag tänkte mycket på det. På det här inlägget. Att jag någon gång ändå skulle få lov att gå in här och skriva, skriva något om allting. Men det är svårt, allt är svårt. Jag vill bara glömma allt. Jag tror jag aldrig har ångrat något såhär mycket. Det var längesen jag hade såhär dåligt samvete. Även om det är bättre nu än vad det va tidigare idag så känns allt jävligt jobbigt ändå. Jag orkar inte med det. Orkar inte med tankarna som har snurrat runt i mitt huvud nästan hela dagen...

Jag kan inte säga så mycket. Jag har tröttnat. På det mesta. På jakten efter fest. På att man alltid måste ha en fest. Att alltid dricka sig jättefull. Allt bråk. Ni får säga vad ni vill, men jag kommer nog vara rätt off de kommande veckorna.
Jag är hellre med finaste pojkvän, vi som för övrigt har varit tillsammans i en månad idag <3
Även om alla kvällar har sina ljusa stunder och jag ofta har roligt så behöver jag en paus från ungefär allt. Och helst av allt så vill jag bara åka härifrån just nu. Jag vill inte stanna kvar..

Vad kan jag säga? Vi glömmer allt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0